GRUND AGENCY Zenica je osnovana u želji da građanima pruži pomoć pri prodaji njihovih stanova, stambenih i pomoćnih objekata, poslovnih prostora, građevinskog i poljoprivrednog zemljišta.
U današnjim uslovima kupovina i prodaja nekretnina je izrazito složen i odgovoran posao u kojem se prije svega cijeni pošten i korektan odnos između prodavca i kupca.
Sa naše strane učinit ćemo sve što je moguće da steknete puno povjerenje u našu Agenciju.
U okviru našeg posredovanja između prodavca i kupca, možemo Vam obezbijediti posredovanje kod riješavanja imovinsko pravnih poslova u vezi sa utvrđivanjem vlasništva na nekretnini, eventualnu procjenu tržišne vrijednosti putem stručnih ovlaštenih procijenitelja i vještaka, snimanje unutarnjeg i vanjskog uređenja objekta, kontakt sa potencijalnim kupcem, naše učešće u pregovorima između kupca i prodavca sve do zaključivanja Ugovora o kupoprodaji kod Notara.
Naš osnovni zadatak i obaveza je da podatke on nekretninama, fotografije i odgovarajući tekst ponude stavimo na naš web portal i kontinuirano objavljujemo tokom određenog perioda, da kontaktiramo sa potencijalnim kupcem i dogovorimo razgovor potencijalnog kupca sa vlasnikom ili njegovim zastupnikom, obilazak i pregled stanja nekretnina koje su predmet kupoprodaje, da damo eventualne sugestije kupcu i prodavcu oko uslova kupoprodaje, te po potrebi posredujemo kod obavljanja pravnih i administrativnih poslova u vezi kupoprodaje.
Sve usluge Agencije, pravne pomoći i usluge Notara mogu se obaviti na jednom mjestu, u kancelarijama Notara, Advokata i Agencije, koje se nalaze u istoj zgradi u ulici Masarykova 33, u Zenici, preko puta zgrade BH Telekoma.
Poslovi posredovanja počinju odmah nakon potpisivanja Ugovora o posredovanju između Prodavca i Agencije.
Naš moto je: ZADOVOLJAN KUPAC I PRODAVAC JE DOBRO OBAVLJEN POSAO.